Gera idėja

10/13/2011

Bruschetta su mozarella ir su keptomis daržovėmis nr. 2

Papildymas...
Ir vėl brusketa šiandienos pietų užkandžiui. Mums skanu!



Bruschetta su mozarella, keptomis daržovėmis nr. 2

Balta skrudinta duona (bagetti, ciabatta ir pan.)
Mėgstamos salotos (aš naudoju šviežių gourmet salotų mišinį pakelyje jau supjaustytą ir nuplautą arba rukolą)
Mozarella
Vyšniniai pomidorai
Cukinija
Ispaniškas chamon (jamón)
Alyvuogių aliejus virgen extra
Druska

Vyšninius pomidorus perpjauti pusiau, plonai supjaustyti cukiniją, mozarellą supjaustyti griežinėliais. Pomidorus ir cukiniją apkepti (ne ilgiau nei 5 minutes) keptuvėje su šlakeliu aliejaus ir apibarstyti stambia druska. Duoną supjaustyti ne storomis riekėmis ir paskrudinti (skrudintuvėje arba ant sausos keptuvės).
Ant paskrudintos duonos dėti salotas, apšlakstyti alyvuogių aliejumi ir dėti mozarellą, cukiniją, pomidorus ir kumpį. 
Skanaus!

4 comments:

Jurgita said...

skanumas, vienareikšmiškai :)

Juste said...

Taip, tikrai Jurgita :)

Indrė said...

2 in 1 - skanu ir gražu. Bet žinok kaip mane nervina, kai valgant viskas krinta (arba gal aš atkąst nemoku :D ). Todėl dažniau darau ant mažų pjaustytų ragelių, kad būtų galima viską vienu kąsniu sutalpinti :]]

Juste said...

Tai jau krenta :) Aš tai net nebandau valgyti su ranka kaip sumuštinį, nukristų man ten viskas nuo tos duonos :) Man patogiausia su peiliu ir šakute. Aš duoną padalinu į mažesnius gabalėlius (nuotraukoj nesimato) ir tada viską ant jos sudedu. Ir jeigu daugiau žmonių valgo, kiekvienas įsideda į savo lėkštę...

Įdomu, o kaip italai jas valgo?