Gera idėja

8/15/2011

Atostogos!

Sugryžome iš atostogų, pasiilgę namų, nes juk „visur gerai, bet namie geriausia!“. Dvi savaites praleidome Kanarų salose – Lanzarotėje ir Las Palmas de Gran Canarias. Buvo faina, įdomu... dėl to, kad atostogos... Atitrūkome nuo namų, nuo kasdienybės, pamatėme gražių vietų, valgėme naujus patiekalus (iš kurių keletą bandysiu gaminti namie).

Taigi, pirmąją savaitę praleidome Lanzarotėje. Tai labai maža ir pakankamai rami sala, neperkrauta turistais, be didelių prekybos centrų... kur žmonės valgo labai skanią ir šviežią žuvį, papas arrugadas (labai mažas padruskuotas virtas bulvytes su lupenomis) su dvejais tipiškais padažais – mojo rojo ir mojo verde, lapas (tipiškus vandenyje gyvenančius moliuskus, kurie gyvena prisitvirtinę prie akmenų) ir kitus patiekalus, kurių likome nepabandę.

Galvoju, kad Peninsuloje, prie Viduržemio jūros, taip pat yra skanios žuvies, bet dabar sužinojau, kad Kanarų salose yra dar daugiau labai skanios žuvies. Bet vienaip ar kitaip, juk šviežut šviežutėliai cielai žuviai, keptai ant grilio, pabarstytai stambia jūros druska, nėra lygių. Mmm... Man mėsos gali ir nebūti...
Lanzarotėje pravažiavome labai gražius, autentiškus, senus žvejų kaimus, kurie man padarė didelį įspūdį... jie „kaip iš filmų“...

Kaip ir Lanzarotėje, taip ir Las Palmas de Gran Canarias saloje žuvies netrūko... Kalbant apie pačią Las Palmas salą, tai atvykus į ją, jaučiausi tarsi gryžusi į civilizaciją - daugiau žmonių, prekybos centrai, turistai, begalybė restoranų įvairia tematika.
Šį kartą įrašas be recepto. Kai taip karšta Ispanijoje, nesinoti nei gaminti, nei valgyti, nei judėti... Labai laukiu, kada bent truputį atvės!

1 comment:

Crochet By LJS said...

Pasikartosiu pasakydama, jog tiesiog nuostabu :)